Anketiranje i istraživanje tržišta
Svima našim klijentima nudimo i usluge anketiranja i istraživanja tržišta na području cijele Republike Hrvatske. Za prikupljanje podataka koristimo sljedeće metode:
- CAPI – anketiranje putem kompjutera/laptopa; anketu ispunjava sam ispitanik uz eventualnu pomoć anketara
- CATI – telefonsko anketiranje u kojem anketar bilježi odgovore ispitanika; preporučuje se kada klijent treba brzo doći do informacija sa šireg zemljopisnog područja
- CAWI – online anketa koju ispitanik sam ispunjava; u slučaju online ankete upitnik može obuhvatiti multimedijalni sadržaj (fotografije, video snimke)
- Mystery Shopping – alat za mjerenje kvalitete usluge ili usklađenosti s propisima kojim utvrđujemo što se događa uživo tijekom interakcije kupca i tvrtke
- Mystery Calling – alat za mjerenje kvalitete usluge kojim utvrđujemo što se događa u trenutku kada kupac nazove vašu tvrtku, prodavaonicu ili korisničku podršku